Vjeroučitelji o vrednovanju učenja u nastavi vjeronauka
Govoreći o zadanoj temi vrednovanja učenika u nastavi vjeronauka predavač je istaknuo da je učenik glavni čimbenik u kurikularnom krugu. Izdvajanje učenika kod procesa provjeravanja i ocjenjivanja stvara nelagodu i zbog toga je škola za većinu učenika stresna. Uzrok tome je često nepostojanje jasno razrađenih kriterija vrednovanja, a vrednovanje je sustavno prikupljanje podataka u procesu učenja i postignuća raznih kompetencija: znanja, vještina, sposobnosti, samostalnosti i odgovornosti prema radu s unaprijed definiranim pravilima. Glavne sastavnice vrednovanja su praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje. Kriterije vrednovanja treba jasno definirati inače do izražaja dolazi subjektivan pristup. Viši savjetnik Tomasić je zatim govorio o elementima vrednovanja, karakteristikama kvalitetnog vrednovanje i samovrednovanja. U kasnijoj raspravi govorilo se o problematici ocjenjivanja učenika s posebnim potrebama, nakon čega su slijedile radionice u tri grupe, razredne i predmetne nastave te srednje škole. Kod predstavljanja rezultata radionice zaključilo se da svaka škola okvirne kriterije vrednovanja prilagođava vlastitom kurikulumu a na temelju Bloomove taksonometrije.
Slijedili su primjeri dobre prakse Ivančice Krpan za 7. razred te Ante Božića za 4. razred. Voditeljica Ivona Rendulić na kraju je najavila završetak izrade priručnika za župnu katehezu za 7. razred, dok je informacije iz Katehetskog ureda prenio predstojnik vlč. Nikola Turkalj. Predstavio je ovogodišnje pastoralno geslo biskupije koje je u znaku Godine evanđelja . Svi vjeroučitelji pozvani su dodatno svjedočiti u svom radu evanđelje a u tom cilju svima je poklonio džepno izdanje Novog zavjeta u izdanju Kršćanske sadašnjosti. Vjeroučitelje je pozvao na metropolijski susret vjeroučitelja kojem je ove godine domaćin Porečka i pulska biskupija kao i na Dan hrvatskih mučenika 29. kolovoza na Udbini.