Odnos učitelja i unutarnjeg učitelja
Susret je započeo molitvenim uvodom kojeg je održala vjeroučiteljica Inka Salopeka nastavljen je središnjim predavanje na temu „Odnos učitelja i unutarnjeg Učitelja“ koje je održao pročelnik Katedre povijesti kršćanske literature i kršćanskog nauka dr. sc. Ivan Bodrožić.
Kada izgovaramo riječ moramo pokazati i njen sadržaj, inače ona gubi spoznajsku snagu. Riječ mora potaknuti sadržaj a kod prenošenja tvrdnji i formula treba povezati riječ i stvarnost, a sadržaj naše poruke je Bog. Da bi ga znali prenijeti do slušatelja, sami ga moramo osjećati kao nešto sveto i veliko, i svjedočiti, inače naša poruka neće biti snažna. S učenikom trebamo stvarati osjećaj povjerenja u znaku vjerodostojnih svjedoka. Pri tome moramo samo biti autentični i vjerodostojni pred Bogom, za razliku od drugih učitelja, pri čemu je naš posao i drukčiji od drugih učitelja. Naša znanja uz znanstveno-stručnu podlogu trebaju biti stečena vjerom i svjedočenjem. Poslanje vjeroučitelja nije iznošenje partikularne ideologije već uz pomoć Isusa svjedočko poslanje, zaključio je dr. Bodrožić te zaključio da moramo biti ponosni na svoj posao jer učenike upućujemo u opće i moralne antropološke vrijednosti te univerzalne, opće i nepromjenjive istine. Zadaća nam je poučavati u vjeri a ne indoktrinirati.
Vjeroučiteljica Tina Košćak je zatim prezentirala interaktivnu aplikaciju u nastavi vjeronauka learning apps, dok je Antonia Bilen prenijela iskustva s polaganja stručnog ispita. Na koncu je predstojnik KU vlč. Nikola Turkalj predstavio Godinu obitelji u čijem je znaku aktualna pastoralna godina u Gospićko-senjskoj biskupiji te izrazio potrebu izrade župnih kateheza kao i potrebi pojačanog rada s roditeljima u cilju jačanja sakramentalnog života. Pri tome je bitna svjedočka dimenzija samih vjeroučitelja