Propovijedi i poslanice

Propovijed biskupa Bogovića na zlatnoj misi

Nedelja, 6. 7. 2014.
 
1. Mladomisničko sam geslo uzeo od Stepinca, a biskupsko od svoje majke.Mladomisničko geslo imao sam: U tebe se, Gospodine, uzdam! To je bilo geslo i nadbiskupa Stepinca. Moj naraštaj je odrastao u vrijeme kada se na Stepinca moglo

 
 

Biskup Ivan Šaško - Klica Blagovijesti za našu Domovinu

Utorak, 25. 3. 2014.
 
Otkrivamo kako se u naizgled neznatnome domu naizgled neznatnoga mjestašca događa najčudesniji susret Boga i čovjeka, događaj koji je prožeo cijelu povijest čovječanstva. I ostaje darovan nama, svakomu našem životu, pojedincu i

 
 

Odgoj za slobodu u znaku križa

Utorak, 26. 11. 2013.
 
1. Odgoj Znanost danas općenito prihvaća da se sve razvija po nekom planu. Očito da je u jednoj jabučnoj koštici sadržan cijeli projekt velikog stabla i svake jabuke; u svakom zrnu pšenice je projekt klasa i brojnog pšeničnog

 
 

Božićna poslanica: običaji i božićne pjesme u Godini vjere

Ponedjeljak, 10. 12. 2012.
 
Sve te „posude“, običaji, mogu prenijeti pravi sadržaj i poruku vjere. Zato ih treba čuvati. No, danas je opasno da se one isprazne vjerničkim sadržajima i ispune nečim drugim. Svjedoci smo kako se mnogi običaji

 
 

Propovijed s otvaranja Godine vjere: Drugi vatikanski sabor – novo lice Crkve

Nedelja, 14. 10. 2012.
 
U prvom tisućljeću smatralo se da na saborima trebaju sudjelovati, osobno ili preko predstavnika, svih pet patrijarha: jeruzalemski, rimski. aleksandrijski, antiohijski i carigradski (Sveta pentarhija/petovlađe) - cijela ekumena, zato

 
 

Uskrsna čestitka Gospićko-senjskog biskupa Mile Bogovića

Utorak, 19. 4. 2011.
 
S druge strane krenula je već tada lažna vijest s Kalvarije: „Recite da su došli Isusovi učenici i ukrali njegovo tijelo dok smo mi spavali“. U raznim oblicima ta laž kolat će do kraja svijeta. No, vratimo se

 
 

Korizmena poslanica 2011.

Subota, 12. 3. 2011.
 
2. Kristov grob u središtu kršćanskih okupljanja i slavlja U svakoj crkvi središnje mjesto pripada oltaru. Oltar nije neka svetačka slika, nego žrtvenik na kojem se na otajstven način obnavlja Kristova žrtva. Zato se oltar naziva